Διατροφικά tip για ένα όμορφο καλοκαίρι - Διαιτολόγος , Διατροφολόγος, Mynutrihealth , Κίτσος Ευάγγελος
Shares

Διατροφικά tip για ένα όμορφο καλοκαίρι

Διατροφικά tip για ένα όμορφο καλοκαίρι.1mynutrihealth.gr Κίτσος Ευάγγελος Διατροφολόγος, ΔιαιτολόγοςΔιανύσαμε σχεδόν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου, η θερμοκρασία είναι πλέον αισθητά καλοκαιρινή μετά σκαμπανεβάσματα των προηγούμενων μηνών και οι περισσότεροι έχουν ήδη προγραμματίσει τις φετινές τους διακοπές. Τι όμως πρέπει να προσέξουμε στη διατροφή μας, έτσι ώστε να μην δούμε τη ζυγαριά μας να ανεβαίνει «επικίνδυνα» επιστρέφοντας από τις διακοπές μας; 

Θα παραθέσουμε σήμερα ορισμένα tip, για να χαρούμε τις διακοπές χωρίς να αυξήσουμε το σωματικό μας βάρος και να χαρούμε το καλοκαίρι.

 

  1. Περιορίζουμε τα κορεσμένα λίπη στη διατροφή μας. Φροντίζουμε η διατροφή μας να είναι χαμηλή σε λιπαρά που περιέχονται κυρίως σε γλυκά και παγωτά.
  2. Αποφεύγουμε τη συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος και ειδικότερα με τη μορφή κιμά(π.χ κεφτεδάκια τηγανητά γιατί μπορούν εύκολα να νοθευτούν).
  3. Επιλέγουμε για μεσημεριανό γεύμα, ψάρι 3-4 φορές την εβδομάδα.
  4. Φροντίζουμε η διατροφή μας να είναι «φτωχή» σε σάλτσες, λίπη, μπαχαρικά και καρυκεύματα έτσι ώστε να είναι πιο εύπεπτη.
  5. Τρώμε ελαφρύ βραδινό, για να μπορούμε να πιούμε και δροσιστικά ποτά και να νιώθουμε ανάλαφροι.
  6. Αποφεύγουμε τη μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ γιατί προκαλεί διούρηση και αφυδάτωση. Καλό είναι επίσης να αποφεύγουμε τα «βαριά» ποτά, γιατί αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος, μπύρα και κρασί οι καλύτερες επιλογές λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχουν.
  7. Καταναλώνουμε πάντα μικρά και συχνά γεύματα ανά 3ωρο-4ωρο(πρωινό-δεκατιανό-μεσημεριανό-απογευματινό-βραδινό).
  8. Τα άτομα που δεν μπορούν με τίποτα να ακολουθήσουν πιο ισορροπημένη διατροφή το καλοκαίρι με λιγότερες θερμίδες, μπορούν να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, ασκούμενοι ευχάριστα κάνοντας, διάφορες αθλητικές δραστηριότητες στην παραλία, όπως κολύμπι ή περπάτημα.
  9. Δεν καταναλώνουμε συχνά παγωτά γιατί είναι πλούσια σε θερμίδες, προτιμάμε παγωτά τύπου γρανίτας, σορμπέ ή light, στα οποία έχουμε ελέγξει  την ετικέτα τους, ότι είναι χαμηλά σε λιπαρά.
  10. Πίνουμε πολύ νερό! 8-10 ποτήρια ημερησίως είναι μια καλή ποσότητα και αποφεύγουμε τη κατανάλωση αναψυκτικών γιατί είναι πλούσια σε ζάχαρη.
  11. Καταναλώνουμε συχνά, αρκετά φρούτα και λαχανικά εποχής, μιας και είναι σε αφθονία τώρα το καλοκαίρι.

Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές σε όλους!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Shares

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσουμε την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας.