Δίαιτα, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! › Διαιτολόγος , Διατροφολόγος, Κίτσος Ευάγγελος
Shares

Δίαιτα, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

Δίαιτα, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!1mynutrihealth.gr Κίτσος Ευάγγελος Διατροφολόγος, ΔιαιτολόγοςΟι περισσότεροι άνθρωποι όταν πάρουν απόφαση να ξεκινήσουν κάποιο πρόγραμμα δίαιτας, σκέφτονται πόσο δύσκολο είναι, πως θα πεινάσουν και πως θα στερηθούνε φαγητό, πριν καλά καλά το ξεκινήσουν. Υπάρχουν όμως «μυστικά» που μπορούν να μας βοηθήσουν στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος, ξεπερνώντας όλα αυτά τα βασανιστικά εμπόδια και να αποτελέσουν συμμάχους μας για την επίτευξη των στόχων μας.

 

 

 

Δίαιτα χωρίς πείνα: Πολλούς τους ανησυχεί η ιδέα ότι θα γουργουρίζει το στομάχι τους λόγω της δίαιτας. Υπάρχουν όμως τρόποι που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε τα κιλά που επιθυμούμε, αλλά και να περιορίσουμε το αίσθημα της πείνας.

Ενδιάμεσα γεύματα, το κλειδί: Πολλοί νομίζουν ότι «προσπερνώντας» γεύματα μέσα στην ημέρα θα γλιτώσουν θερμίδες και θα χάσουν γρηγορότερα τα περιττά κιλά, πράγμα που είναι τεράστιο λάθος. Το πιθανότερο είναι, να πεινάσουν περισσότερο και να καταναλώσουν πολλές θερμίδες μαζεμένες σε ένα γεύμα. Ξεκινάμε λοιπόν τη μέρα μας με ένα καλό πρωινό και φροντίζουμε να τρώμε μικρά και συχνά γεύματα. Έτσι θα ρυθμίσουμε το αίσθημα της πείνας και θα είμαστε σε θέση να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο τόσο της ποιότητας όσο και της ποσότητας που καταναλώνουμε.

Με σύμμαχο τις φυτικές ίνες: Το βασικό χαρακτηριστικό των φυτικών ινών είναι ότι δεν πέπτονται από τον οργανισμό μας, γεγονός που τις κάνει σημαντικές για την υγεία. Μία από τις ευεργετικές τους δράσεις είναι η επιβράδυνση της μεταφοράς της τροφής από το στομάχι στο έντερο, με αποτέλεσμα να δημιουργείται το αίσθημα του κορεσμού γρηγορότερα. Τις συναντάμε σε ακατέργαστα δημητριακά και δημητριακά ολικής άλεσης, στα φρούτα και τα λαχανικά αλλά και στα όσπρια και τους ξηρούς καρπούς. Εντάσσουμε στην καθημερινότητά μας λοιπόν, πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά και αμυλούχες τροφές ολικής άλεσης, όπως ψωμί και ζυμαρικά ολικής άλεσης, δημητριακά πρωινού και μπάρες ολικής άλεσης και χορταίνουμε γρηγορότερα.

Καφές, ένα σημαντικό ρόφημα στην απώλεια βάρους: Ο καφές αποτελεί ένα σημαντικό σύμμαχο για να χάσουμε βάρος, αφού αποδίδει σχεδόν μηδενικές θερμίδες όταν επιλέγουμε να τον καταναλώσουμε σκέτο, ενώ σύμφωνα με τελευταίες συστάσεις συμβάλλει στην κάλυψη των ημερήσιων αναγκών μας σε υγρά. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι ο καφές μπορεί να συμβάλει στη μείωση του αισθήματος της πείνας βραχυπρόθεσμα, επιδρώντας σε επίπεδα ορισμένων ορμονών.

Καθημερινή φυσική δραστηριότητα, ο ρυθμιστής: Η φυσική δραστηριότητα, είτε ακολουθώντας κάποιο άθλημα, είτε κάνοντας χορό ή περπάτημα-τρέξιμο, βοηθά πολύ την προσπάθεια μας για απώλεια βάρους. Βάζουμε στόχο τουλάχιστον 30 λεπτά οποιασδήποτε μορφής άσκησης μας ευχαριστεί, τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Ποδηλασία, τρέξιμο, κολύμπι, χορός και ό,τι άλλο μας ταιριάζει, αποτελούν μόνο μερικές από τις δραστηριότητες που μπορούν να μας βοηθήσουν να κάψουμε θερμίδες και να κάνουμε σταδιακά το σώμα μας να δείχνει πιο αδύνατο, τονώνοντας παράλληλα το σώμα και πνεύμα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Shares

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσουμε την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας.