Μικρά διατροφικά «μυστικά» για χαρούμενα Χριστούγεννα. - Διαιτολόγος , Διατροφολόγος, Mynutrihealth , Κίτσος Ευάγγελος
Shares

Μικρά διατροφικά «μυστικά» για χαρούμενα Χριστούγεννα.

 

Μικρά διατροφικά «μυστικά» για χαρούμενα Χριστούγεννα.1mynutrihealth.gr Κίτσος Ευάγγελος Διατροφολόγος, ΔιαιτολόγοςΟ μεγαλύτερος φόβος, των ανθρώπων που ακολουθούν ένα διαιτολόγιο(και όχι μόνο), αυτές τις μέρες είναι: τα Χριστούγεννα τι κάνω; θα πάρω πάλι τα κιλά που έχασα;
Η αλήθεια είναι ότι οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, είναι γεμάτες τόσο από αλμυρές όσο και γλύκες γευστικές προκλήσεις. Συνήθως όταν δεν προσέχουμε αυτές τις μέρες, η αύξηση βάρους είναι περίπου 2 με 3 κιλά.
Εάν θέλουμε να μην έχουμε το άγχος της ζυγαριάς και της επαναπρόσληψης του βάρους που έχουμε ήδη χάσει, πρέπει να  τρώμε με προγραμματισμό  και μετρό και όχι σα να είναι αυτές οι τελευταίες γιορτές που ζούμε.

Ορισμένες απλές και πρακτικές συμβουλές για να διατηρήσουμε το βάρος μας και να κάνουμε χαρούμενα Χριστούγεννα είναι οι ακόλουθες:

  • Καταναλώνουμε γλυκά με μέτρο(δεν είναι τα τελευταία μελομακάρονα και κουραμπιέδες που συναντάμε επάνω στη γη).
  • Φροντίζουμε το μισό μας πιάτο να αποτελείται από σαλάτα-λαχανικά. Τα λαχανικά είναι φτωχά σε θερμίδες και περιέχουν σε αφθονία φυτικές ίνες που επιφέρουν γρηγορότερα κορεσμό.
  • Στην περίπτωση που γνωρίζουμε ότι το κυρίως γεύμα μας είναι «βαρύ», επιλέγουμε τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας να είναι θερμιδικά «φτωχότερα».
  • Αν υπάρχει στην γιορτή που θα πάμε μπουφές, ελέγχουμε αρχικά τα διαθέσιμα φαγητά και έπειτα επιλέγουμε εκείνα που μας αρέσουν.
  • Καταναλώνουμε αλκοόλ με μέτρο. Πρέπει πάντα να έχουμε στο νου μας, ότι όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα του ποτού σε αλκοόλ, τόσο περισσότερες οι θερμίδες που έχει. Καλό είναι να αποφύγουμε την προσθήκη αναψυκτικού, μιας και αυξάνει το θερμιδικό περιεχόμενο του ποτού(μπορούμε να προσθέσουμε όμως αναψυκτικά τύπου κόλα με στέβια ή σόδα).
  • Εάν πάμε για φαγητό σε εστιατόριο, αποφεύγουμε τα μενού αλά καρτ, καθώς συνήθως μπαίνουμε στο πειρασμό να φάμε απ όλα τα πιάτα εφόσον ήδη έχουμε πληρώσει.
  • Αφαιρούμε την πέτσα από το αρνάκι, τη γαλοπούλα ή το γουρουνάκι. Αποφέυγουμε παχιές σάλτσες(πχ. μαγιονέζα) και τηγανητές γαρνιτούρες(πχ. τυροκροκέτες).
  • Οι γιορτές είναι μέρες που θα βρεθούμε με αγαπημένα πρόσωπα και θα γλεντίσουμε, γι’ αυτό καλό είναι να σηκωθούμε από το τραπέζι των διατροφικών πειρασμών και να χορέψουμε όσο μπορούμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Shares

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσουμε την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας.